kan man gifta sig med en vit kofta?

Oj vad mycket snö det är ute. Om man befunnit sig i ett annat landskap hade man kunnat åka skidor. Men detta är skåne, här är det platt. Det är lite av ett skämt att det snöar såhär mycket i skåne.
Mamma sa precis "imorgon ska det snöa hela dagen" - Som sagt: lite av ett skämt.

Mamma sitter bredvid mig, hon pillar med sin iphone och muttrar på Tiger woods. Vi har druckit te och pratat ikväll. Känns fint att vara hemma.
Suttit i telefon med bröstmusklen Pontus ett bra tag nu, han spelade som vanligt sitt märkliga spel men lyckades på något vänster låta mer fokuserad än vad han gör annars. 
Innan dess åkte jag inom Banken och träffade Båtsman och Emil. Emil spelade och sjöng, han spelade änglahund - det var så fint! En bugaklapp på den!
Några tjejkompisar från gymnasiet var där - de hade inte förändrats. Ett dugg.

Har köpt mina julklappar och planerat mina kommande dagar.
Nu ska jag gå och sova - för jag har en massa viktiga samtal att ringa och ett paper att skriva lite på imorgon.
Mamma har köpt nya lakan och bäddat min säng, hon är en fin mamma.

Jesus walks with me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0