Krångel, idelt krångel.

Allt detta krångel under vintertid.
En bra tumregel i mitt liv är att när det blir kallt blir det också sämre tider.
Ju kallare det är ju mer krångel kommer min väg.

Några av mina närmare vänner har dess utom en jobbig period nu, er ber jag för ikväll.
Ni är bland de finaste vännerna jag haft.

Vissa andra vänner var inte så fina som jag trodde. Trodde jag hade hittat fina vänner, men för mig räcker det inte med vänner som bara är ens vänner när det passar dem.
Detta gör mig lite ledsen och än en gång står jag ensam på trottoaren och tittar på när snön faller.

Nu sitter jag i min lägenhet som jag verkligen trivs i, trots att det står fel datum på mitt p-tillstånd. Fick en arg lapp som sa att jag skulle flytta min bil omgående! Det hade förstört denna dagen om den inte redan hade varit nedstämd. Det bästa med denna dagen var att de bytt namn på min dörr till slut. Där står nu H. Skoglund.
Annars har dagen varit rätt dyster.

Nu dricker jag mjölk ur paketet och skriver i min tråkiga blogg.
Imorgon ska jag flytta min dumma bil, plugga och anmäla mig till bibelläger över nyår..

1 kor 13:1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0