Love lockdown

Dagen har varit typ..nej. Inte alls. Inget jag skulle få gjort blev gjort, typ plugg och städning. Istället har jag skrivit viktiga brev, dansat, ätit saffransgifflar och packat.

Jag har packar för imorgon åker jag till Malmö för Credos nyårsläger. Det ska bli väldigt trevligt. Jag, Pontus och markus ska dit. Ska möta de på Malmö-station imorgon, Imorgon! Som jag längtat. Mina vänner hemma i K-stad i all ära, men det ska bli skönt att återvända till männen i Lund.
Det insåg jag igår när Emil fes mig i huvudet när vi kollade på film - det var sjukt! Där sitter man och myser med en kopp julkaffe och så blir man fesen i huvudet. Vad hände? Dess utom av världens sämsta mage.
Jag levde ett år på stuteriet och fick vara med om både det ena och det andra i dålig lukt-väg som inte påverkade mig men detta var inte ok.

Ingen av männen i Lund skulle göra så mot mig.

nu ska jag som vanligt knäcka mina fingrar och sen ska jag läsa lite i min bok. Imorgon blir det plugg, in till stan med emmelisan, köpa liggunderlag och sen tar jag tåget till malmö..

God fortsättning alla!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tack så jättemycket! :D

2009-12-27 @ 20:13:36
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0