Awsome män lista och rödvinsteologi

Vilken dag.
Vaknade som vanligt tidigare än jag behövde, men denna dagen tänkte jag: "om man skulle passa på att duscha?", och det gjorde jag så Ha-Ha!
Släppte precis ut mitt hår så nu luktar hela min lägenhet ros, det tycker jag om.

En annan sak jag tycker om är att min fader är här i skrivande stund. Han sätter upp tavlor och fixar igång min (och/eller Isabellas) TV. Han är en sån snäll pappa, framförallt när vi är ensamma. Då blir han mindre stressad och så bjuder jag honom på kaffe. Det finns inte hemma i Rinkaby.

Innan idag har jag varit på föreläsning och sen åkte jag och Bella ut till Torna Hällestad och red. Kallade för första gången Bågen för "hjärtat" spontant idag. Det är en bra tumregel på att veta om jag gillar någon, hurvida jag kallar personen/hästen i fråga för hjärtat.
Vi red ut i blåsten, mötte ett farligt täcke och Bågen tyckte det var bra att hoppa över vattenpölar, kommer bli intressant att se männen rida - vilket påminner mig om...

...att jag och Bella skrev världens snyggaste "awsome-män lista" idag.
Helt enkelt lite ratificering i vardagen för trevliga, smarta och allmänt bra män.

Imorgon ska jag sova ut lite och sen ska jag plugga, alternativt så ska jag åka in till ctr, eller det ska jag vilket  som - frågan är nog mer vilken tid. Som senast ska jag in vid 1 och möta Bella kvinnan.
Sen peppar jag rödvinsteologi imorgon. Bara känn hur fint det känns i munnen att bara säga det: rödvinsteologi, r-ö-d-v-i-n-s-t-e-o-l-o-g-i. mmmmhum.

På lördag blir det Clara show och New moon i Malmö och Söndag blir det ministrant i kyrkan (Domsöndag<3) och sen fika med Anneli.

Jakobs Gud är vårt beskydd.


Kommentarer
Postat av: Belle

NEW MOON IMORGON DÖR

vi ses snart :*

2009-11-20 @ 13:31:45
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0