Eriks anteckningar.

Idag är en dag som går i Augustinus och förhoppningsvis litte Tillich tecken. Ska nämligen studera hela dagen..
Sitter med Bella på Larran och har precis satt i mig ett kopp te, fönstret är öppet så jag liksom alltid lider oavbrutligt av frusna tår och händer. Måste hitta mig en filt eller strumpor med värmeslingor.

Isabella som fick lånna mannen Eriks böcker har därav även hans anteckningar, och de är så att säga lite över standard.. Jag köpte min bok, och den har kaffefläckar, slarviga understrykningar och osammanhängande anteckningar. Men det kommer nog bli bra.

Mannen Erik och mister man Pontus är uppe i götet på konferens. Hoppas de gör förundersökningar inför vår kommande roadtrip - allt för Stellers sjöko.

Nu ska jag ta tag i mitt liv, men först vill jag poängtera mitt överdriva engagemang i bloggen. Trodde inte att det skulle bli såhär - It´s a drug kids.

Jesus loves you.

Kommentarer
Postat av: B

Jag har bezt anteckningar.

Stellers sjöko <3

2009-11-07 @ 09:30:04
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0