fniss fniss. -Skratta inte, han är fin.

Trött! Var hemma hos mannen Erik igår. Erik, Bella, andra mannen Pontus och jag då chillade och tittade på Twilight.
Männen uppskadde det inte, kan bero på mina och Bellas glädjetjut.

Hur som helst var det trevligt värre som vanligt.

Utom att jag glömde kolla bussen så jag var kvar till 2.20, kollade på "kocken" vilken var fruktansvärd, som alla filmer som männen väljer är.
Men till min stora lycka tycker Pontus om "Sopranos" så nu blir det snart sopranos-kvällar, GLAD!
Inga mer ledsamma filmer - bara bra sopranos!

Idag har varit en händelserik men ineffektiv dag.
Gick upp så tidigt som min krumma kropp förmådde, började plugga men kollade på Grey´s anatomy istället. Sen gick jag till bussen, kom på att jag glömt min mobil hemma, gick hem för att hämta den, tog bussen in till stan, mötte Helena och Christian och gick för att titta på Alte Kabareen. Det var väldans trevligt och roligt.
Sen mötte jag Bella och Beata och vi åkte till Malmö för att kolla på New moon. Bellas syster och ett gäng andra tjejer var med.
Den var ganska löjlig, lite för mycket seriösa scener och sån musik. Smått besviken. Men jag vill absolut se den igen, men mest för att Jakob är hysteriskt snygg! mumma.
Hannah gilla!

Nu sitter jag i min lägenhet igen. Trött som en indian. Dricker lite juice och ska lägga mig nu. Jättemycket!
Imorgon blir det kyrka, söndagsbakelse, lite plugg och sen hem till Christian.

Livet.
Godnatt.

Frid

Kommentarer
Postat av: Anonym

new moon är fina grejer. gillar vampyrer. inte hundar. hoho

2009-11-22 @ 18:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0