Fröken på Stralsundsvägen

..Det är jag det.

Jobbat på bra idag! Kört från Rinkaby, fått in alla mina ting därifrån in i lägenheten, kört till Ikea, ätit köttbullar, handlat, kört hem, kört till Genarp och hämtat mina ting där, handlat lite mat, kört tillbaka, packat in allt.
pjuh.
Tack mor, far och Emelie som stod ut med mig och mina "ohh, jag vill ha en sån, fast i rosa" hela dagen.

Nu är jag hur som officiellt inflyttat på Stralsundsvägen. Är ensam, det är väldigt skönt, och ensamt. Hoppas Emelie får jobb och kommer och bor med mig. Det vore fantastiskt.

Nu ska jag stänga av musiken, men då kommer det att bli tyst.
Titta lite på grey´s anatomy innan jag somnar.

Kom och hälsa på alla! Imorgon ska Bella sova här - då slipper jag vara ensam.

Vår Guds frälsning.

Kommentarer
Postat av: Belle

jag ska tvätta!

2009-11-16 @ 11:35:25
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0