Ja, jag känner två som ska bli prästvigda, de var ju iofs män då..as

Mannen som yttrade ovanstående må vara utvecklingstörd, men det är tradigt hur som.

Kvinnor skall tiga i kyrkan, mjo enligt Pauli brev. Var det Paulus som dog för oss på korset kanske? NAJ NAJ! För det var Mannen JESUS! And he loves me!

Dagen började tidigt i Torna Hällestad, red på Jacken igår så det blev övernattning på landeT! Igår gick jag och kvinnan och la oss halv 9, och hade en utläggning om hurvida det var OK om vi somnade. Beslutet fattades: Ja.
PÅ morgonen blev det god frulle och sen djurandes till bussen, dock hade vi missat den om vi inte liftat, jadå.
"Hannah hur liftar man?" - Isabella. "TUMMEN!!" - Hannah.
In på CTR, fick överantränga oss för att få ut papperna (le mot biblotikarien) och sen satte vi oss i tysta salen och köttade heliga Birgitta. Kul sen att ingen annan gjort övningen.

Lunch hos Linn på saluhallen, trevligt och gott. Saluhallen - dagens tips, toppen! (hoppas ni fattar)
Sen blev det skoshopping då hunden hade tuggat sönder mina älskade stövlar, ledsen. Ska döda Tassa.

Sen blev det en snabb återhämtning i domkyrkan och sen CTR igen och KÖTT! Duktiga studenter.
Fredag? Va? Läsa Augustinus, jadå.

Nu sitter jag, Linn och Isabella på Larran, fått mat i magen och förbereder mig mentalt på Kent (PLÄD!)
Sen blir det två män och film, glad.

Stay in school kids!




Kommentarer
Postat av: B

BÄST <3

2009-11-06 @ 22:07:09
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0