Now you've probably wondered where holidays come from. If you haven't I'd say it's time you begun.

En månad och 12 dagar till jul. 12 dagar innan jag börjar planera jul.

Lömska lömska vaccin! Ligger hemma med feber och mår skit. Min vänstra sida krampade hela natten, helt slut när jag "vaknade" så jag har verkligen bara degat idag. Skulle ha läst minst 60 sidor och packat mina grejer här i Genarp. Men ack ack.

Sämst! nej nej, För evigt sämst!

Det mest produktiva jag har gjort idag är att jag öppnade dörren och hjälpte den oh så söta pojken som kom och levererade Bette och Hans nya soffa. Den är svart och stor.
Soffan då.

Imorgon blir det skola (om jag så blir förlamad i min vänstersida) och sen ska jag till TH och rida fina Bågen. På natten ska jag sova hos Bella så vi kan vara duktiga och gå på ortodox galej på Larran. Sen ska jag hem till rinkaby, packa alla mina saker och på söndag flyttar jag. Glad, jätteglad!

Nej, vem försöker jag lura? Jag har planerat jul länge..

Kids, don´t do drugs!

Kommentarer
Postat av: Belle

JAG TYCKER VI HAR FEST IMORGON

och jag kommer vara sjukt jobbig för jag har varit ensam nu i typ två dagar så jag är så himla mycket att prata av mig kommer typ vara som en maskin ba brbrbrbrbrbbbbrrrrrrbbbrrr utan stoppknapp. skrev jag att jag saknade dig idag? det gjorde jag iallafall. eh. puss

2009-11-12 @ 20:48:59
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0