"Vilken hand skriver du med?"

Hur blandar du?

Var som tidigare nämnt i K-stad idag och vaccinerade mig, rock och roll! Eller, rättare sagt var det ganska så mesigt. Sticket kändes knappt. Men det var på ett sätt kul att vaccinera sig för det var kändis-spaning i östermalmskyrkan! Träffade först min barndomsvän Sofie som satt i fika rummet (dit jag och min syster direkt lockades av kaffedoften) och sen kom Johanna och Martin fram till oss:

Hannah: Martin, du är helt röd över ögat! Vad har hänt?
Martin: Allergi.
H: Men, nu hade du ju chansen att briljera med att du typ varit i krogslagmål..
M: Damn, fråga mig igen! (pekar förbrilt på sitt öga)
H: Martin, vad har hänt med ditt öga?
M: huh, du skulle sett den andre killen. hehe.


Efter det gick vi in i "väntrummet" och där hittade vi Kik och Mandy, Maria och Jennie kom strax därpå.
Sen när det var min tur står plötsligt en annan barndomsvän där, Mathilda. Som jag inte sett på närmare 5 år. Galet.
Sen stack tanten med dålig andedräkt mig i armen, jag satt still en kvart och sen gick vi i samlad trupp till Fenix och åt. Fina lillasyster Märta bjöd sin fattiga storasyster på kvällsmat.

Tåg till Lund, mötte upp med fina Bella som också varit duktig och vaccinerat sig idag, sen gick vi på svaga men beslutsamma ben till AF-borgen för Credo möte! Stefan Gustavsson talade - Bra man! Gillar honom kan man lugnt säga.

Fick träffa Pontus med, det var härligt. Glad att männen är hemma igen. Dess utom fick jag en sån fin present! Han hade med ett kort på Maria och Jesus till mig från sin mormor Elsa-Katarina!
Så fint!
Hon hade målat det själv (!) och skrivit: Till Hannah från E. Katarina. Och ritat ortodoxa kors. Jag blev så glad.

Fick en till fin present idag: En kylskåpsmagnet som Sara köpt till mig i Istanbul. Maria och Jesus prydde även denna fagra pinal.

Imorgon blir det plugg hela dagen, och förhoppningsvis lunch med Bella och männen. De gör mig så glad!

Låt Jesus vara ditt vaccin, och oavsett hur du väljer att göra angående vaccinet: Lägg ditt liv i Guds händer.

Kommentarer
Postat av: Belle

LUNCH IMORGON JADÅ

2009-11-11 @ 00:06:53
URL: http://queenbelle.blogg.se/
Postat av: Belle

alltså åh! hade velat luncha med dig och männen och dig och dig idag men jag mår kasskasskass. hjärta

2009-11-11 @ 11:23:43
URL: http://queenbelle.blogg.se/
Postat av: Belle

ledsen :'(

2009-11-11 @ 13:20:06
URL: http://queenbelle.blogg.se/
Postat av: Belle

:'''''''(

2009-11-11 @ 13:20:32
URL: http://queenbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0