"Känner inte jag igen dig?" - ska jag veta det?

Vilken helg..Jag är hekt slut! Ligger i min soffa och känner mig som att jag har spenderat helgen med att dricka öl och sprungit i trappor. Trött och nära träningsvärk.

Dock har jag inte gjort detta,
Istället inleddes helgen med församlingshelg på Laurentii. Kl 09.00 lördag morgon var det Laudes och efter det frukost. Resterande dag blev det olika föredrag och en massa mat och fika i vanlig ordning i kyrksammanhang. Biskop Björn och Staffan L talade, härligt nog talades det gott och frimodigt om Andens gåvor. Oväntat men välkomnat.
På kvällen hjälpte jag till att duka och sen var det middag. Gott! Satt med ett gäng härliga människor, bland annat Carl-Johan, SÅ tajta! Mycket nöjd med denna dag.

Idag inleddes dagen med visitationsmässa, Pontus ledde förbön och var mycket duktig. Hela mässan överlag fin. Sen blev det kyrkofrukost och efter det lunchade jag med Lovisa. Paradis Hotel och Dolph Lundgren var huvudsakliga samtalsämnen.
Jag har alltid haft ett speciellt förhållande till Dolph, vilken man! En riktig man! Vill nog innerst inne vara som han.

Efter lunch blev det till att stå i kö, kö kö kö - det var nämligen upprop till Lundakarnevalen. Fast jag hade sjukt kul i kön, men när vi väl kom in i AF-borgen och fick gå i en massa trappor trodde jag att jag skulle svimma! Helt slut! Men fram kom jag och är numer karnevalist. Härligt! Jag och Bella ska vara med i Revyn - den gudomliga komedin. Passade kan man lugnt säga.

Så..efter denna helgen behöver jag en helg för att vila upp mig, nu ska jag sova för det är ju tidig morgon imorgon. Ska göra min islam veckotenta och fixa med sexmästeriet, och plugga lite annat med kanske. Vilka ambitioner!

Låt oss fröjdas och låt oss glädjas!

Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

vi kommer vara bäst på revyn!

2010-02-08 @ 21:26:56
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0