lite friskare


Bella hade med sig film igår, bland annat Narnia. Bäst film. Är kär i mr. Tumnus.

Jag är H Y S T E R I S K T trött på mina fyra väggar. De är allt jag sett de senaste 3 dygnen. Mår dåligt av det, rent fysiskt mår jag bättre. Kommer nog komma till skolan imorgon. Eller jo, det ska jag, för min mentala hälsas skull.

Mamma och pappa var här innan, de hade varit i malmö och nu körde de inom mig för att ge mig lite saker som skulle göra mig frisk och glad. Värktabletter -extra starka, Nutella, glass, frusna jordgubbar, bröd, oregano, pasta, tonfisk, ost (från ohlssons ost i K-stad, jadå!!), näsdukar med hjärtan på, strumpbyxor, tulpaner och kvällsmat till ikväll. Snälla föräldrar.

Nu ska jag kolla på Narnia prins Caspian. sen ska jag äta mig en ostmacka, stoppa i mig 3 extra starka värktabletter och sen ska jag sova bort det sista av denna vidriga sjukdom. Imorgon har jag redan bokat in lunch med fina männen. <3

I am a faun. what are you? you must be some kind of beardless dwarf



Kommentarer
Postat av: emelie

han liknar Shia LaBeouf

2010-02-23 @ 19:04:52
URL: http://emeliekronback.blogg.se/
Postat av: belle

vill också luncha med männen :(

2010-02-24 @ 14:36:49
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0