Sjuk_tjej89

Ligger hemma i min säng, den jag inte lämnat sen i lördags när jag kom hem vid halv 12.
Har inte ätit något annat än juice och lite russin. Mår dåligt av tanken på mat. Hade kunnat tänka mig en Nutella macka, det jag alltid äter när jag är sjuk. Men jag har inget sånt hemma, dålig framförhållning.

Dess utom har mina värktabletter tagit slut, Men fina Bella kommer hit sen och förser mig med en karta. Får sova bort värken fram till dess. Tog den sista av mina tabletter för en stund sen och brukade effekten till att ända två av mina texttolkningar. Nu är den effekten borta. När Bella kommer med nya skall jag ändra den sista lite med.

Fram till dess ska jag ligga och lyssna på folk som går utanför mitt fönster, sova och må dåligt.

I lördags var jag hemma hos Pontus en liten stund och träffade Otto, trevlig man. Kanske kan underhålla mig en stund med att hitta och adda honom på facebook..

Om en stund, för nu ska jag sova igen.

Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

kommer snart :* !

2010-02-22 @ 13:23:52
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0