<3 och sånt där



Max, when you come home..will you tell nice things about us?
-The bull i Where the wild things are är den perfekta mannen.

Helgen har varit fin. I fredags var först jag och Bella (har rökt!) på Nova och tänjde lite på studentbudgeten. Sen på kvällen mötte vi upp med Emelie som kom från K-stad (<3) och hälsade på.
Vi stack direkt till norra fäladen och hem till Pontus och Benson. Inflyttningsfest, och vilken fest sen. Det var verkligen en toppenkväll. Lite krångel men det är förväntat. Mest kul!

Vid 4 tog jag och Emelie en taxi hem.
Dagen efter tog jag mitt täcke runt mig, gick ut i vardagsrummet. La mig i soffan.
"Hej"
E - "Varför har du en höna på armen?"
"Va?"
E- "ja.."
"Pontus målande den, jag målade en bäver på honom"
E- "jaha."

Trött! Senare åkte vi in till Lund där emelie shoppade lite i affärer som inte finns i K-stad, sen fikade vi och sen åkte kvinnan hem. Fina kvinnan.
Efter det gick jag hem till Bella, chillade lite och sen kom Gabbi och hämtade oss så körde vi till Malmö och kollade på "Till vildingarnas land" - Världens bästa bok, vacker film. Gabbi dolde tårarna bra. Isabella småsnyfta. Jag lät det bara komma, grät nog mest av alla på bion när Carol springer ut i vattnet och ylar.
Vacker, sorlig, skrämmande, fin.

Imorse gjorde jag och Bella kyrkfrukost på Larran, det var kul. Erik var ministrant, inte ett steg fel.
Sen kollade jag, Bella och Pontus på "Fucking Åmål" - Jag vill gå på rave!
Sen handlade jag och mannen lite och sen åkte jag hem. Lagade spenat- och fetaostpaj och nu ska jag titta på twilight och sova. Imorgon börjar mitt allvar! Jag lovar!

"I love you so much I could eat you up!"



Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

alltså åååh världens bästa film & världens bästa sällskap

2010-02-02 @ 09:45:24
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0