Here me roam.

Hela hela dagen har jag haft Magnus Ugglas låt "första gången" på huvudet.
Första gången som du skall falla ner i gråt,
Första gången som du skall tigga om förlåt,
Första gången som du är hopplöst kär.

Vilken dag. Herren var god mot mig denna morgon, han räddade min dag och räddade farmors ring.
Detta fortsatte med ett trevligt seminarie som jag dess värre inte fick ut så mycket av men i alla fall. Ska ha möte med Sara istället. Sen pluggade jag vidare inför dagens omtenta. Ska inte ens uttala mig för jag vet inte men jag tror att det gick vägen, annars får jag ta det.

Men nu är det över och jag kan andas igen.
Efter tentan gick jag, Pontus, Christian och Markus och åt. Behövligt men jag var så trött. Inget vidare sällskap då, men det har jag nog inte varit den senaste tiden, ständigt trött. Känner mig nere och otillräklig på grund av min sömnbrist. Ska tala med Mats om det nu om någon vecka när jag ska träffa honom för att kolla upp min mage. lite rädd.

Innan tentan ringde Svampen mig och sa att jag fått boende på Lauretii, det vore väldigt trevligt och framförallt ekonomiskt att bo där. Med den ekonomin hade jag ju kunnat börja göra roliga saker och börjat äta igen! Riktig mat! Inte bara nudlar och snabbmakaroner. Måste bara ringa jobbiga samtal och fixa med hyror och uppsägningstider.

Imorgon ska jag in till stan och hämta ut lite tentor mm och sen ska jag fika med Anneli. På kvällen vill jag hitta på något kul..och så skall det bli.

Njut av Herrens godhet mina vänner!





Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

fin kväll ikväll FRRRRRRRRRRRRRRR <2345

2010-01-16 @ 00:54:50
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0