nolltio

jag sitter och väntar. men nu är det nolltio istället för nollnio. det betyder att det är 364 dagar tills vi får börja om på nytt. det är lång tid att vänta tills vi än en gång lovar att bli bättre människor.

Jag gillar inte nyår, det dryper av ångest och prestation.
och svartsjuka.

Men min nyårsafton var fin. Var på credos nyårsläger. Det gick väldigt fort! Allt folk, alla nya vänner, all ny kunskap, alla nya tankar.
Utom det faktum att jag har sovit på ett liggunderlag och kaffe på maten var det dåligt med (dock blev det bättre i slutet) har det varit ett fantastiskt kul läger och jag har redan lovat bort mig till nästa läger.
Alla som har det minsta intresse för teologi borde åka på ett credo- eller liknande läger. Tack Jesus.

Årets nyårslöfte: Jag ska inte köpa en kolonilott iår heller.

Men nu är jag hemma igen och är trött.
Lyssna på Antony & the Johnsons. Gör det. Nu! Nu? Ja, nu!

Gud välsigne dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0