Rosa elefant.

Jag är hemma i Lund. Det är galet skönt! Skulle ha åkt igår eftermiddag men efter lite strul beslutades det att jag skulle åka idag på morgonen. Gick upp tidigare än vad som borde vara lagligt när man knappt sovit under natten, klädde på mig i mörkret, sen åkte jag med pappa till Hässlehåla och tog tåget därifrån till Lund.
Steg av tåget med ett stort leende på läpparna.
Älskade Lund. Älskade CTR. Älskade teologkår. Satte mig nere på kåren, kokade kaffe för att det skulle finnas när övriga kursare infann sig.
Prick 10.00 gick jag upp och lämnade in mitt paper. En lättad suck.
Sen gick jag och fina Bella hem till henne och åt nudlar och drack juice. Vi ses inte så ofta längre men när vi väl gör det är det skönt. Hon var fin i sin nya frisyr.
Sebastian kom ner till Akutens kök och pratade jul, credo och film. Han var trött och glad.

Sen gick jag till espresso house och träffade Pontus för en kopp kaffe innan han skulle ta tåget hem till Götet för att fixa leg. Det var mycket trevligt som vanligt. Ska bli skönt att komma in i den gamla rutinen igen där jag träffar männen mer än 1 gång/vecka. Erik har jag inte träffat på närmare 3 veckor. Saknar den kloke mannen.
Jag och Isabella ska bjuda Pontus och Erik på mat och tvinga de att se på bra film om olycksaliga syskon.

Sen gick jag tillbaka till Kåren. Blev lycklig av att på den korta vägen från stationen till ctr träffar jag stora delar av min klass. Mer eller mindre framför ctr träffar jag Jennie, Martin och Stefan. De jag ville träffa helst.
Vi pratade lite vilket slutade med att Martin följde med mig till studievägledaren (som är världens bästa studievägledare) för att fixa in mig på vårens kurs. Sen satt vi, Stefan och Markus och snackade en lång stund.

Nu är jag hemma (<3) och lugnar ner mig. Snart kommer Sven. Imorgon blir det plugg och film med Pontus.

Frid.


Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

HEI det var längesedan jag kommenetarde men det betyder inte att jag inte tycker att du är finfinfin för det gör jag och det var fint den dagen VI BORDE UMGÅS MER <3

2010-01-12 @ 21:43:34
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0