ska bara ska bara..

Min tankegång gick nyligen såhär:

"Jag behöver inte städa men jag måste duscha och byta om, det tar väl typ 45 minuter..vad måste jag mer göra innan de kommer? hum..äta kanske..vad har jag ätit idag? oj, två frassepuffar..men jag är ju inte hungrig, vad är klockan? 5, oj. När gick jag upp? halv 9..oj. Ja, jag måste äta."

Är inte det bissart att man glömmer att äta när man inte har en rutin, lömska helger. Men nu sitter jag i alla fall och äter, ska ju dricka mig något glas vin ikväll, då får man inte vara tom i magen.
Jag har visst inte ohälsosam alkoholsyn..strunt.

Innan idag var Carl och Cajsa här, det var trevligt. Snälla som få.

ikväll kommer några av teologerna hit så ska vi ha dansk afton, för det har jag och Isabella bestämt - så så blir det! Pratade ihop mig med Troels och Matti vad man borde göra en dansk afton. Fick en massa roliga tips.
Får se vad folk är villiga att genomföra.

Nu har jag ätit upp!
Så nu ska jag in i duschen och så..

XOXO

Kommentarer
Postat av: BBBBBBB

VI BORDE HA FLER DANSKA KVÄLLAR

2010-01-17 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0