kaskad

Igår var en mycket märklig kväll.. Min mage gör ont i skolan, sen möter jag upp med Hjalmar och det var trevligt och så så jag mår bättre, ju länge tiden går ju sämre mår jag. Vid 20 i 7 går hjamhjam och jag lägger mig i min säng för att vila upp mig innan kyrkan, klockan blir 7 och jag förstår att jag inte kommer kunna ta mig till kyrkan, klockan blir 8 och jag reser mig upp för att dricka lite vatten, då börjar hela min kropp skaka och jag mår galet dåligt, spyr upp allt som finns i min kropp och hela min kropp fortsätter skaka hysteriskt, går och lägger mig, och somnar.
Imorse när jag vaknade var jag trött men mådde bra - har haft lite ont i huvudet idag och det tog mycket av min energi att ta mig till skolan.

Om några timmar ramlar Martin, Erik, Pontus och kanske Lill´Chrill in för att hänga på mitt rum innan Larrans husfest. För att orka med det så ska jag sova ett par timmar nu.

Hela mig min Gud.

Kommentarer
Postat av: emelie

vill ocksa sitta po ditt rum och sa!

2010-03-12 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0