Sunny afternoon. Torr om händerna.

Ligger i A15, mitt nya hem. Det är litet men jag trivs.
Har bott här sen i lördags, i lördags var det dess utom första revyträffen där jag träffade mycket roligt folk och sen hamnade jag trevligt värre på karnevejlen, idag var jag ute på ÖT och flyttstädade. Ska bara tvätta fönster, städa kylskåp och ung sen är jag klar! HA HA!
Nu ligger jag här och skriver i min tråkiga blogg, Emelie tjatar.

Någon annnan som tjatar är Pontus - så nu ska jag ha 'inflyttningsfest' på fredag innan husfesten. 'inflyttningsfest' = att jag, Pontus, Erik, Martin och Christian typ ska sitta i mitt lilla rum och dricka vin och äta kakor..
Hade nog helst fått iordning lite mer först.
Typ köpa en rosa papperskorg..mmm!

Man kan ju alltid hoppas att männen i alla fall har med sin blommor - annars blir det inget.

Klar med veckotenta, börjat så smått på texttolkningar, köpt bodylotion och tulpaner, gillar chilinötter, ska ut och laga mat nu och sen ska jag möta Simon på af-borgen..

Håll det förvirrat!

Tack Jesus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0