Vita spetsgardiner.

Snart är Larran sannerligen 'hemma'. Har hängt upp vita spetsgardiner och bytt till nya lakan. Nu behöver jag bara en papperskorg och så tänker jag mig en planch eller två att liva upp mina vita väggar med. Helst gammal fransk känsla känner jag.

Darrar av trötthet, de senaste dagarna känns.
Gick upp kl 7 igår, gick till skolan, morgonbön, frukost, plugg, lunch, hem till larran, bytte om och sen köra ut till Torna Hällestad, red fina Hugo och fixade i stallet, åt en sockerbulle, hem, hängde upp gardinerna, dusch, till credo där Lunds universitets rektor talade, fika, hem till larran, fixade det sista med texttolkningarna, till Af-borgen, sen sittning och sen stod jag i baren på Varglad spexarnas premiärfest. Kom hem vid 04.40.
Gick upp kl 9 idag för att vara i skolan kl 10 och lämna in texttolkningarna, disskusion, lunch, plugg, stiftsmöte.
Livet.
Borde kanske prioritera sömn mer än vad jag gör.
Men jag är glad.
Det var en rolig gårdag och dagens stiftmöte var fint. Antje var där och Jennifer var så duktig och höll en underbar andakt.
Fastnade på vägen hem och samtalade med Lars-Johan och en av prästerna på Larran.
Nu ligger och till sist i min säng. Ska läsa på lite till om Kävlinge och sen ska jag faktiskt sova. Till sist.

Tack Jesus! Tack för mitt liv och tack för alla fina människor i det.

Imorgon blir det Kävlinge, plugg och sen ska vi se på Varglad spexet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0